Értékelhetetlen

Alapvetően a világról, az én szememben.

Creative Commons

Friss topikok

  • dr. gernika: @Mikrobi: Ld: @Kedves Nard: (2010.08.24. 23:50) Közlemény
  • Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Drága gernika: Többek között ezért is Édesem :* (2009.08.26. 06:50) Lazán veszem

Parkocka

Plastic dreams

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.25. 23:56

Kiskorom óta nem merek aludni ha lázas vagyok. Iszonyatos álmaim szoktak lenni ilyenkor. Nem is igazán szörnyűek, hanem rendkívül idegesítőek. Annyira hogy valóságosnak tűnnek, és néha nem tudom hogy álmodom-e vagy ébren vagyok. De leginkább a kettő között. Valami hasonlókat látok álmaimban ilyenkor mint a lenti klip. Villanások a múltamból a jelenből és teljesen abszurd dolgokat. Mint amikor az agyban kernel panic van, és coredumpol visual outputra.

 

 

Adblock

Címkék: gondolat music

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://underrated.blog.hu/api/trackback/id/tr41682111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mókus 2008.09.26. 17:04:56

Az vajon a sikeresség jele-e, ha valakinek éberen is vannak ilyenjei?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.26. 19:10:46

Lehet az is, például művészeknél előfordulhat ilyen éberen is :)

2008.09.26. 23:06:50

mókus: hacsak nem szedsz valamit:)) Vagy ébren is lázad van:))) Engem egyszer altattak műtétkor, és a felébredési fázis volt ilyen. Félnap, és inkább meghaltam volna...szörnyű volt, hogy nem én irányítok:D

mókus 2008.09.27. 03:49:35

tiszta vagyok

2008.09.27. 08:30:39

ok mókus, akkor pl. alszol-e mindennap rendesen? Nekem akkor megy el az agyam, ha pl. 2-3 nap alatt nem alszom, vagy tartósan max.3-4 órákat...de akkor ezt tudom.
süti beállítások módosítása