Értékelhetetlen

Alapvetően a világról, az én szememben.

Creative Commons

Friss topikok

  • dr. gernika: @Mikrobi: Ld: @Kedves Nard: (2010.08.24. 23:50) Közlemény
  • Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Drága gernika: Többek között ezért is Édesem :* (2009.08.26. 06:50) Lazán veszem

Parkocka

Elveszett

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.12. 23:55

Mostanság szokott lenni veszteségérzésem. Fogalmam nincs róla, hogy mi az ami elveszett. Talán az idő, talán csak egy intuíció ez, ami majd bekövetkezik, majd egyszer. Lehet önmagamat hagytam el. Eléggé csaponganak a gondolataim, nem vagyok az ura a történéseknek. Lényegében, én semminek sem vagyok az ura, én vagyok a semmi királya, a nihilé. De erről meg Besenyő Pista bácsi jut eszembe, a semmi az van? Mert ha van, akkor az már valami. És az nem semmi. Hülye dadaista post lesz ez is. De ez is én vagyok. Lehet pánikolok a holnapi fájdalomcsillapítómentes fogorvosi kezeléstől? Nem hiszem, hiszen régebben is volt ilyen, és akkor sem pánikoltam, hisz tudtam, mire számíthatok. Fájdalomra. Megszokhattam volna már. Régi ismerős. Ahogy a veszteség is. Az Ellentétek.....

....Hitetlen várok, sírva nevetek;
Az bíztat, ami tegnap tönkretett;
Víg dáridó bennem a bosszúság....

Újra és újra elcsodálkozom, hogy mennyire igaz rám ez a vers. Inkább megnézek pár Fekete Vipera epizódot (ma szereztem egy csokorra valót), hátha attól jobban leszek.

Címkék: nihil gondolat

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://underrated.blog.hu/api/trackback/id/tr26710840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.13. 14:48:06

Emelgetett BP: www.youtube.com/watch?v=uqh_kWyj_iM&feature

És ha túl leszel rajta, röhögni fogsz az egészen:D Ne hagyd, hogy az biztasson, aki tönkretett...vedd elő a seprűt és seperd ki onnan, OK? És mindjárt jön helyébe a friss szellő, új fuvallat:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.13. 15:15:56

Nem aki, ami! :) Valamivel jobban vagyok már, csak tegnap este volt borzalmas kedvem :(

bagolybagoly 2008.10.13. 22:25:29

hát a fogorvostól nekem is borzalmas kedvem bír lenni. egyszer megszöktem a váróból. mondták, hogy kint várjak, amíg elkezd hatni az injekció, és elzsibbad a pofám. hát én addig-addig vártam, meg zsibbadtam, hogy megszületett az elhatározás .... menni kell.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.13. 22:36:51

Én még egyszer sem futamodtam meg fogorvostól. Pedig volt pár rázós menet. Most szerzett olyan érzéstelenítőt, ami hatott is rám. Lidocainra közel immunis vagyok, mondjuk ebből is olyan adagot adott be, hogy a fecskendőt látva arra tippeltem, hogy beöntés lesz, nem injekció. Még most is hat, pedig úgy 6 felé adta be. Addig meg amíg nem múlik a hatás, nem szabad aludni, mert lenyelhetem a nyelvem :S

Rebelde 2008.10.14. 14:44:06

Remélem nem lónyugtató volt, mert még rászokol:))

2008.10.14. 21:27:45

Nard: léci nem csak veszíts, gyűjts is! Vannak tippjeim:DDD Maradjunk a tapasztalatoknál, a kellemes tapasztalatoknál!:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 23:56:33

Letícia · erolenduletenergia.blog.hu 2008.10.14. 21:27:45

Egyelőre a kellemes tapasztalat az, amikor lejár a munkaidőm mindennap. Akkor úgy érzem boldog és szabad vagyok :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 23:57:35

Rebelde 2008.10.14. 14:44:06

Rám csak az hat. De nem szokom rá :)

airmazs (törölt) 2008.11.02. 01:46:00

Nekem sem szoktak hatni az érzéstelenítők, sajnos, ezt örököltem, apunak sem.
Nemrég viszont találkoztam egy olyan fogorvossal, akinek sikerült teljesen elérzéstelenítenie a területet úgy, hogy nem lett tőle a képem ferde.
Zseniális orvos amúgy és nagyon korrekt. Korábban, ha fogorvoshoz kellett mennem (szerencsére ritkán), két napig hánytam az idegtől előtte.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.02. 02:59:28

Én anyámtól örököltem, a családnak az az ága ilyen. Én nem félek a fogorvostól, a fájdalomtól sem. Fájdalom csak a fejemben létezik. A fogorvos egy olyan dolog, amit el kell viselni, én leginkább az időt sajnálom amit ezzel kellett töltenem.
süti beállítások módosítása