Értékelhetetlen

Alapvetően a világról, az én szememben.

Creative Commons

Friss topikok

  • dr. gernika: @Mikrobi: Ld: @Kedves Nard: (2010.08.24. 23:50) Közlemény
  • Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Drága gernika: Többek között ezért is Édesem :* (2009.08.26. 06:50) Lazán veszem

Parkocka

Gyermekkori kép :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.05. 22:44

A képen láthatóak vagyunk legjobb barátommal :) Persze ez nem igaz, de akár mi is lehetnénk :)

 

Címkék: móka

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://underrated.blog.hu/api/trackback/id/tr6602625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.08.06. 21:14:03

Gyugyót tartja a Zoszlop. A biztonság kedvéért...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.07. 16:25:01

Nem én vagyok az Kedves, csak találtam ezt a képet :) De amúgy meg hasonlóan néztem ki mint a kissrác. Majd keresek ilyen képet.
süti beállítások módosítása