Értékelhetetlen

Alapvetően a világról, az én szememben.

Creative Commons

Friss topikok

  • dr. gernika: @Mikrobi: Ld: @Kedves Nard: (2010.08.24. 23:50) Közlemény
  • Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Drága gernika: Többek között ezért is Édesem :* (2009.08.26. 06:50) Lazán veszem

Parkocka

Gabriel

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.04. 20:09

Megnéztem ma ezt a filmet....semmi híres színész, rendező, vagy egyéb sallang. Egy kellemes dark-fantasy film. Kicsit Sin City, kicsit Matrix, kicsit Underworld, kicsit Equilibrium. Bevallom tetszett, főleg Mihály arkangyal alakja. Nagyon jól megkomponált alkotás, odaszegezett a képernyő elé, az egyetlen negatívum benne, hogy túlságosan erőltették a Sin City-s képvilágot. De ettől függetlenül nagyon jó volt.

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://underrated.blog.hu/api/trackback/id/tr82600497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zevon 2008.08.05. 09:44:06

sose hallottam erről a filmről, hol vagy hogyan lehet hozzájutni?

zevon 2008.08.05. 09:59:36

bocs az előző kérdésért, kicsit fura lett. közben elolvastam az előző bejegyzéseidet és elszégyelltem magam ezért a lerohanás-szerű kérdésért; csak most láttam, hogy talán nem az érdeklődésedből fakadóan nézel ilyen típusú dolgokat, hanem a lelkiállapotod miatt.
és nem szeretnék tolakodó lenni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.05. 14:29:32

Torrenten találtam. Amúgy meg szeretem az ilyen filmeket, és számos könyvet is olvastam a témában. De ha hasonló témájú film érdekel, ajánlom az Angyalok háborúját. Christopher Walken és Viggo Mortensen játszik benne, szóval "hangyányit" ismertebbek mint e film szereplői. De mindenképp ajánlom ezt a filmet.

zevon 2008.08.05. 16:47:33

igen, azt láttam. (de az ismertség/sikeresség nem paraméter, sőt.. az ismert amerikai filmek nagy része értékelhetetlen)
ok, köszi
(van egy szám, a Lamb nevű zenekaré, annak is Gabriel a címe - az egyik kedvencem)
süti beállítások módosítása