Értékelhetetlen

Alapvetően a világról, az én szememben.

Creative Commons

Friss topikok

  • dr. gernika: @Mikrobi: Ld: @Kedves Nard: (2010.08.24. 23:50) Közlemény
  • Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @Drága gernika: Többek között ezért is Édesem :* (2009.08.26. 06:50) Lazán veszem

Parkocka

System

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.03. 00:02

Azt hiszem, ez mindent megmagyaráz.....Mindig is imádtam ezt a számot, a filmet, az érzést, annyiszor de annyiszor átéltem, és hogy stílszerűen fogalmazzak, megéltem.

 

 

 

Adblock

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://underrated.blog.hu/api/trackback/id/tr40597959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.08.03. 22:26:58

Azért ő lassabban élt. Ráért. De neki is sokára jött össze.

Nem váltasz nicket? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.08.04. 17:37:07

Na igen, de nekem nem is Lestat volt a kedvencem a filmben, hanem Marius.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.08.04. 20:18:32

Valóban, kicsit jobban illik hozzád Marius.... de ezt csak azután mondom, hogy említetted. Magamtól nem jutott volna eszembe :)

NickyOnline 2008.10.10. 18:54:54

A másik vámpíros filmnél majdnem ajánlottam ezt is, de nem akartam listát zúdítani a nyakadba. :) Nekem is Marius a kedvencem benne, de imádom, ahogy Lestat mozog a színpadon.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.11. 22:48:41

A film története annyira nem földhözcsapós akkor inkább a Coppola-féle , inkább a zenéje és a hangulata az ami tetszik. Mondjuk a Coppola-félének is nagyon jó. Meg is van mind mp3ban :)

NickyOnline 2008.10.12. 12:10:26

Kétlem, hogy ezt a filmet bárki is a történetért nézi meg egynél többször. A Coppola-félét nem ismerem, ennyire nem vagyok otthon a vámpír-sztorik terén. Csak néha nyomasztom magam ilyesmikkel. :)
süti beállítások módosítása